Aan alle coaches: mededeling aangaande Digitaal Wedstrijd Formulier

Geplaatst 30-08-2016

Geplaatst door Mark ter Horst

Onderstaand nogmaals alle informatie aangaande het DWF
Wat is het mDWF en hoe werkt het mDWF eigenlijk?

In samenwerking met Sportlink en enkele testgebruikers hebben ze er uiteindelijk voor gekozen om niet een handleiding in een vast document te maken, maar per onderdeel van het geheel een internetpagina aan te maken. Op de KNKV-website is een pagina ingericht (http://www.knkv.nl/competitie/digitaal-wedstrijd-formulier/handleiding-dwf/) met alle instructies hoe je de App kunt downloaden en een account kunt aanmaken. Op deze manier is dit ook eenvoudig vanaf je mobiel toestel te openen en eventueel te lezen. Ook is er een twitter-account in het leven geroepen: @DWF_KNKV. Middels dit account zullen zij ook informatie over updates/aanpassingen/storingen vermelden.

Op zich wijst de handleiding voor zichzelf (installeren van de App, aanmaken account etc.) maar mocht je er niet uitkomen dan kun je het beste even contact met mij zoeken. Let op: uit eerdere ervaringen weet ik dat als het niet lukt om in te loggen of een account aan te maken, dat dit komt omdat het e-mailadres wat je wilt gebruiken voor het Sportlink Account niet altijd overeenkomt met het e-mailadres in de Sportlink database. Dit kan dus of helemaal niet ingevuld zijn of verouderd. Mocht je dus merken dat het niet lukt om een account aan te maken dan is het advies om dit als eerste even te laten controleren (en indien benodigd aan te laten passen) door Grada van de ledenadministratie via leden@live.nl.

Mocht je wel in kunnen loggen maar je ziet geen teamgegevens van het team welke jij coacht, dan kan het zijn dat je niet goed gekoppeld staat in de database. Dit zul je dan even moeten checken via de TC-verantwoordelijke voor jouw leeftijdscategorie.

Nog een opmerking van algemene aard, de App is (vooralsnog) alleen ontwikkeld voor Android en iOS apparaten! Bijvoorbeeld Windows of BlackBerry toestellen wordt niet ondersteund.

Succes allemaal de komende competitie!

Mark ter Horst