Ruben Visscher 25 jaar lid

Geplaatst 11-08-2016

Geplaatst door Jennifer Regts

Maandagavond 1 augustus,  Ruben zit in de tuin te genieten van een kopje koffie na zijn 1e werkdag na de vakantie, de kinderen zitten lief te kleuren tot ineens de deurbel gaat. Sandra Visscher doet de deur open en schrikt ‘ Oh oeps, jullie kwamen vanavond natuurlijk, kom snel binnen, Ruben weet van niets’. Eenmaal binnen wordt duidelijk dat Ruben echt niets verwachtte en zegt hij verbaasd ‘Wat doen jullie nou hier!’. Nadat zijn broertje Frank in februari verrast was, had Ruben wel gedacht dat hij ook binnenkort ook 25 jaar lid zou zijn, maar de exacte datum wist hij niet en nu op maandag 1 augustus 2016 is hij al 25 jaar lid van KV. Fortissimo.

Ruben doorliep de meeste selectieteams en speelt momenteel in Midweek 3, maar valt ook nog regelmatig in bij andere teams zoals bijvoorbeeld bij Fortissimo 2. Maandagavond werden er gezellig herinneringen opgehaald aan de afgelopen jaren. Trainingskampen, kampioenschappen, degradaties, trainers, teamgenoten van alles kwam voorbij. De leukste herinneringen heeft Ruben aan het jaar dat ze kampioen werden met het 2e, met hierin o.a. Jeroen Hoogendoorn, Grada Roodbeen, Miriam Nillesen etc en de bruiloft die Ruben en Sandra in 'hun' kantine konden geven, met als mooi aandenken de korfbalpaal die zij ontvingen.

Ruben heeft al verschillende vrijwilligerstaken vervuld bij Fortissimo maar is nu al jaren samen met Jenneke verantwoordelijk voor het balbeheer. Toen Ruben al een tijdje verkering had met Sandra is zij destijds door andere overgehaald om ook een mee te komen trainen, Ruben vond dit eigenlijk maar niets. Sandra kreeg de smaak te pakken en nu spelen ze zelfs samen in een team. Dochter Evy heeft de liefde voor korfbal vanuit huis uit meekregen en speelt komend seizoen in de E2, zoon Aiden die voetbalt voorlopig liever.
Ruben is al 25 jaar een zeer gewaardeerd lid van onze vereniging. We hopen dan ook dat hij nog lang lid blijft en zich blijft inzetten voor onze vereniging.

Namens het bestuur,
Nadine en Jennifer