Grote Club Actie 2016 (update 03-10-2016)

Geplaatst 02-10-2016

Ook dit jaar mag ieder Fortissimolid meedoen met de GCA om geld in te zamelen voor ons jaarlijkse Fortissimo Kamp.
De loten worden verkocht via de gebruikelijke intekenboekjes. Vanaf 3 oktober kunnen jullie in de kantine (achter de bar) een boekje ophalen om je verkochte loten in te registreren. Tevens kan je bij Roos een boekje thuis ophalen: onderaan staat haar adres.

Hoe werkt het?
Vul op de voorkant je eigen naam en team in. De loten worden het liefst via automatische incasso verkocht. De koper hoeft  alleen het formulier in het boekje in te vullen. Let op dat er LEESBAAR geschreven wordt, dit is erg belangrijk ivm de verwerking! Het lotnummer komt op hun bankafschrift te staan.

Hoe verdien ik mijn kampbijdrage terug?
De loten kosten € 3,00 euro waarvan we € 2,40 euro terugkrijgen van de GCA. Bij ieder verkocht lot mag je € 1,00 euro zelf houden. En is er dus € 1,40 euro voor het kamp.
Dus ga naar je buren, familie, kennissen, vrienden, opa’s en oma’s en wie je ook maar kent en vraag of ze loten willen kopen voor jouw favoriete gezellige kampweekend!
Bij je aanmelding voor het kamp betaal je de volledige € 70,00 euro. Later wordt je winst van de GCA verrekend en krijg je dit bedrag terug. (Dit omdat de data nogal bij elkaar liggen.)

Hoe lever ik mijn boekje in:
Je mag de intekenboekjes inleveren bij:
Roos van Doorn, Reigerpad 26
Marianne van Schaik, Eteren 4b
Wim Verweij, Wederik 7
Daarnaast staat er een inleverbox in de kantine waar je je boekje in kan leveren.

INLEVEREN DOE JE VOOR  10 november, de trekking is namelijk al op 8 december. Dan kunnen wij alle verkochte loten goed verwerken.

Online kopen
Je kunt dit jaar de loten ook online kopen.

Wanneer je op de link klikt, van onze vereniging, kun je gemakkelijk online loten kopen en is de opbrengst ook gewoon voor het kamp.

Dus voor alle leden (zowel jeugd- als senior), ouders, familieleden, vrienden, buren, etc.:
koop je eigen lot online en deel vervolgens deze link met bekenden. Zo help je mee met de loten verkoop van K.V. Fortissimo!

Ga naar:

Voor vragen kan je mailen met kampcommissie@kvfortissimo.nl en meer informatie kan je de website www.clubactie.nl bekijken.

Groeten,
de Kampcommissie