Mishandeling

Geplaatst 28-11-2016

Geplaatst door Guus Langemeijer

Mishandeling.

Afgelopen zaterdag was een omwonende vanuit zijn huis getuige van de mishandeling van een jongen op het kruispunt Kerspellaan / Zomerdijk bij de stoplichten vlakbij sportpark IJsseloever.  De jongen zou ca 8 – 10 jaar oud zijn, had een rode jas of trui aan en had een zwarte mand voor op zijn fiets. Hij was alleen en het tijdstip was omstreeks 13.30 uur. De omwonende heeft alle informatie doorgegeven aan de politie, zij hebben de daders in beeld, alleen van het “slachtoffer” is nog niets vernomen.

De hockey en korfbal zijn gevraagd om een oproep te doen om na te gaan of een van hun leden het slachtoffer is geweest.
Het komt nog wel eens voor dat kinderen uit schaamte dit thuis niet durven te vertellen.

Bij deze dus een oproep om te achterhalen of het slachtoffer een van onze jeugdleden is.
Voor informatie kan men zich wenden tot Anne van Wijk werkzaam bij de politie IJsselstein.

Guus Langemeijer

• Rick de Kuijer