Ron van Weverwijk 25 jaar lid

Geplaatst 08-11-2016

Geplaatst door Nadine Arendse

Afgelopen vrijdag was het tijd voor een bezoekje namens het bestuur naar Ron van Weverwijk, en wel omdat hij alweer 25 jaar lid is van onze mooie club!
Achter zijn rug om hadden we een afspraak gemaakt met Lindy zodat ons bezoek een verrassing zou zijn voor hem.
Lindy had stiekem Ron zijn ouders uitgenodigd, zodat zij ook aanwezig konden zijn op deze toch wel heel bijzondere dag.
Lindy had oudste dochter Saar ingelicht over ons bezoek en samen met haar heerlijke cakejes gebakken.

Saar had keurig haar mond gehouden en dus kwam ons bezoek als een verrassing!
Zodra Ron ons zag wist hij echter al snel waar het om ging, na ons eerdere bezoekjes had hij eens gerekend en hij wist dat zijn jubileum ergens binnenkort moest zijn.
De kinderen mochten nog even wat langer op blijven zodat ook zij nog even mee konden genieten van dit feest!
De fotoboeken van vroeger lagen al klaar, dus we begonnen de avond met wat foto's van Ron zijn allereerste training, nog op ons oude grasveld waar nu de hockey zit.
Vervolgens hebben we gezellig gekletst over het vroeger, maar ook over nu. Erg leuk om te horen was dat Ron alle 25 jaar van zijn lidmaatschap ook écht gekorfbald heeft.
Hij is gewoon niet één seizoen niet actief geweest als spelend lid. Daarnaast heeft hij ook veel vormen van vrijwiligerswerk gedaan voor de vereniging. De webcommissie, de kampcommissie, training geven en ga zo maar door. Voorzichtig werd er ook alvast naar de toekomst gekeken, als zijn dochters echt gaan spelen, misschien dan weer eens een groepje coachen/trainen? Wie weet!
Ron zijn hoogtepunten zijn toch echt wel de kampen geweest. Vele jaren heeft hij spellen georganiseerd voor dit kamp. Wanneer we hiernaar terugkijken blijkt Ron zijn enthousiasme hierover.
Hier kijkt hij met enorm veel plezier op terug.

Ron is al 25 jaar een zeer gewaardeerd lid van Fortissimo. We hopen dat hij nog heel veel jaren aan deze 25 vast gaat plakken en dat hij, samen met zijn gezin, nog veel plezier gaat beleven op onze velden!

• Cees Vink