Snel terugverdiend!

Geplaatst 20-12-2016

Snel terugverdiend! En onze dank is groot.
Een korte terugblik op de (terugverdien-)acties van de kampcommissie die inmiddels zijn afgerond.

De GCA

Begin oktober was de start van de Grote ClubActie (GCA). Een actie die we de afgelopen jaren steeds meer hebben zien teruglopen. Maar dat liep dit jaar anders! Een lot van de GCA kost € 3,- waarvan € 2,40 naar het kamp gaat. Om deelname aan het kamp laagdrempelig te houden bieden wij deelnemers van deze actie aan dat ze per verkocht lot € 1,- terug verdienen van het betaalde kampgeld. Voor iedereen een win-win situatie dus.

Sommige kinderen vinden het een sport om met hun lotenboekje langs de deuren te gaan. Maar ook aan mensen die hier niet van houden is gedacht, d.m.v. de online verkoop. Sinds vorig jaar kun je gemakkelijk een online lootje (ver-)kopen. Wanneer jij de link van Fortissimo door stuurt binnen je familie- en/of vriendenkring tellen alle loten die van daaruit binnenkomen mee voor jou. De enige moeite die je hoeft te doen is je familie en/of vrienden attenderen op de actie door ze de link te sturen. Makkelijker kan bijna niet!

Naast dat we dankbaar zijn voor een aantal seniorenleden die enkele lootjes (ver-)kochten zijn wij bovenal trots op de kinderen uit de D-, E- en F-teams. Want wat hebben zij hun best gedaan!  Hieronder een overzicht van de deelnemende jeugdleden. Met als grote winnaar: Clinton Elsenaar (F2)! Hij heeft, samen met zijn vader en moeder, de online-link verspreid onder familie en vrienden en zo 50 (!!) loten verkocht.

Naam lid                                                                             Aantal loten
1. Clinton Elsenaar (F2)                                                           50
2. Lysan en Carice Maessen (D1 en F2)                                   47
3. Yasmin en Floor Stilting (E2 en F1)                                      35
4. Renske van Leeuwen (E2)                                                   31
5. Maud Stokman (E4)                                                            22
6. Suus van Doorn (F2)                                                           21
7. Colin van Mourik  (D2)                                                        18
8. Twan en Luuk Stekelenburg (D1 en E1)                                10
9. Evy Visscher (E2)                                                              10
10. Levi Adriaans                                                                    8
11. Jens en Diede Vrees (E4 en F1)                                         8
12. Tim Dijkstra (E2)                                                               8
13. Nikki Braamhorst (D3)                                                        7
14. Marissa Boekel (D3)                                                          4
15. Tijs Stokman (D2)                                                             2

Een aantal kinderen die mee gaan op kamp hebben al flink wat van hun kampgeld terugverdiend! Voor de top 3 is er een mooie prijs beschikbaar gesteld, die we binnenkort zullen uitreiken. De betrokken kinderen krijgen hier een uitnodiging voor.

Daarnaast krijgen alle kinderen die meer dan 20 loten hebben verkocht (onze top 6) nog een extra prijs. De GCA had dit jaar een 20-loten-actie met als beloning: een gratis kaartje voor Slagharen, Bobbejaanland en korting op Schiphol Behind the Scenes en de Masita Webshop. De bonnen hiervoor komen zo snel mogelijk naar jullie toe.

We willen iedereen die loten verkocht of gekocht heeft ontzettend bedanken en gaan volgend jaar voor een nóg succesvollere actie. Want zeg nou zelf: een lootje per lid is toch zo gekocht?

De Speculaasactie

Begin november was de start van de speculaasactie; zowel brokken als poppen. Een actie om, via losse verkoop in de kantine of op bestelling, geld in te zamelen voor het kamp in aanloop naar de december festiviteiten. Mulder Schoenmode loopt al enkele jaren voorop in deze actie. Zij kopen het december presentje voor hun klanten bij ons. Wij zijn daar ontzettend blij mee! Maar ook enkele van onze leden hebben flink hun best gedaan. Door het idee neer te leggen bij hun werkgever of een heuse verkoop te starten op de werkvloer. Hieronder een overzichtje van de top 3:

Naam lid                                                                            Aantal speculaas
1. David Bontrop                                                                        170
2. Marianne van Schaik                                                              140
3. Angelique Lak                                                                          80

Per verkochte speculaaspop of zak speculaasbrokken was € 0,50 terug te verdienen van het eigen kampgeld. Je kunt zien dat er al mensen zijn die het volledig bedrag terugbetaald krijgen.

Wij willen alle deelnemers aan deze actie bedanken voor hun bijdrage en we hopen volgend jaar opnieuw op jullie deelname te mogen rekenen.

Ga je mee op kamp en wil je nog wat van je kampgeld terugverdienen? In het voorjaar bieden we als laatste actie het ‘sponsorschieten’ aan. Wie weet tot dan!

Groetjes,
de Kampcommissie