A PHP Error was encountered

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Terug en vooruitblik in kort bestek | Nieuws | KV Fortissimo

Terug en vooruitblik in kort bestek

Geplaatst 18-12-2016

Geplaatst door

Het jaar 2016 heeft voor onze vereniging een aantal belangrijke gebeurtenissen gekend.
Het jaar van ons 50 jarig bestaan in juni.
Maar daarvoor was er uiteraard de verkiezing van de vrijwilliger van het jaar. Dit jaar koos het bestuur om geen verkiezing te houden, maar zelf een vrijwilliger aan te wijzen, Johan Boer namelijk.

Hij heeft zich in de afgelopen jaren en vaak buiten het zicht van  velen, enorm ingezet om kantine en keuken te laten worden zoals dit door onze mensen en de vele bezoekers met veel waardering wordt bezocht.
Zijn verkiezing werd alom gewaardeerd door de vele aanwezige vrijwilligers..
Het 50 jarig jubileum in juni is een enorm succes geworden, mede door de enorme inzet van de vele vrijwilligers.

Wij hebben in 2016 ook onze sportieve successen mogen meemaken. Ook terleurstellingen hebben wij moeten verwerken, maar dat is inherent aan sport.
Het bestuur dankt allen, inclusief de sponsoren voor het vele, dat voor onze vereniging is verricht.
Nu 2016 ten einde loopt wil het bestuur  ook naar de nabije toekomst kijken, waarbij wij natuurlijk op een sportief en succesvol jaar rekenen.
Met de inzet van julliwe allen hebben wij vertrouwen in, dat dit gaat lukken.

Rest ons om alle leden, vrijwilligers, ouders van leden en onze sponsoren fijne feestdagen en een geweldig en gezond 2017 toe te wensen.

Namens het bestuur,
Cees Steenvoort, voorzitter