Zwemfestijn!

Geplaatst 11-12-2016

Zwemfestijn

Na het succes in 2015 geven we het dit jaar opnieuw een kans: het Zwemfestijn! Door te komen helpen jullie de kampcommissie met het ophalen van sponsorgeld voor het kamp. In ruil daarvoor bieden wij jullie een gezellige zwemmiddag.

Op zondag 8 januari ‘17 van 16.30 uur tot 18.00 uur in zwembad Merwestein (Nieuwegein)

Alle leden van Fortissimo mogen komen zwemmen. Ook als je niet mee gaat op kamp. Daarnaast zijn familieleden, vriendjes en vriendinnetjes van harte welkom. Je kunt komen zwemmen met het hele gezin, of met vriendjes, vriendinnetjes of teamgenoten. Belangrijk is wel dat je een zwemdiploma hebt! Kinderen zonder diploma zijn alleen welkom met een volwassen begeleider die de eigen verantwoordelijkheid draagt.

De kosten voor een zwemkaartje zijn € 5,- per persoon, wat volledig ten goede komt aan het kamp. Dit mag je ter plekke betalen.

Vervoer moet je zelf regelen. We verzamelen in de ontvangsthal van het zwembad, vanaf 16.10 uur (omkleden kan vanaf 16.15 uur). Handig is om € 1,- mee te nemen voor een kluisje. Die krijg je naderhand weer terug.

Je kunt je vanaf nu opgeven d.m.v. een mailtje aan kampcommissie@kvfortissimo.nl. Vermeld hierbij met wie je allemaal komt, zodat wij kunnen inventariseren hoeveel deelnemers  we hebben. Opgeven kan tot uiterlijk vrijdag 23 december a.s. We hebben een minimaal aantal deelnemers nodig om het zwemfestijn door te laten gaan, dus geef je op!

Het zwemfestijn is het ideale uitje als afsluiting van de kerstvakantie!

Voor vragen of opmerkingen kun je ons ook altijd mailen.
Alvast fijne feestdagen toegewenst en we hopen het nieuwe jaar goed in te luiden met elkaar tijdens het zwemfestijn!

Groeten,

Marianne, Willard, Wim en Roos