A PHP Error was encountered

Toernooi 2017

Geplaatst 12-02-2017

Geplaatst door

Beste jeugdleden en ouders van Fortissimo,

Op zaterdag 26 augustus zullen wij, de Toernooi commissie een jeugdtoernooi organiseren. Dit is voor het eerst sinds een lange tijd dat Fortissimo het weer zelf een toernooi gaat orgniaseren en wij hebben er dus ook erg veel zin in!

De dag zal verdeeld worden in speelblokken. Zo zullen de F en E teams in de ochtend spelen, de D, C, B en A teams in de middag/avond spelen. Sommige teams zullen 3 korte wedstrijden spelen en andere teams zullen 1 hele wedstrijd spelen. Verdere informatie volgt nog.

Natuurlijk kunnen wij alle hulp die dag goed gebruiken. Wij zoeken enthousiaste mensen (met of zonder korfbalkennis) die ons willen ondersteunen bij verschillende taken. Denk aan een bardienst draaien, op en afbouwen van o.a. de velden en andere bezigheden.

Wil jij ons helpen op deze leuke en sportieve dag, stuur dan een e-mail naar toernooicommissie@kvfortissimo.nl.

Sportieve groet,
De Toernooicommissie