A PHP Error was encountered

Message: Trying to access array offset on value of type null

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Wijzigingen binnen de ledenadministratie - februari 2017 | Nieuws | KV Fortissimo

Wijzigingen binnen de ledenadministratie - februari 2017

Geplaatst 08-02-2017

Geplaatst door

De volgende wijzigingen hebben zich de afgelopen tijd voorgedaan binnen de ledenadministratie:

Er zijn nieuwe mailadressen ingevoerd bij Sjoerd Stekelenburg, Florine Stekelenburg, Cheyenne Rehorst. Isabel Bergman, Marcel Stekelenburg en Jerrie Niessen. Bij
 Joris en Jiske Ozinga zijn mailadressen toegevoegd.

Er is helaas een afmelding van lidmaatschap ontvangen van Bliss de Hoop. Nynthe Deerenberg is lid geworden en traint enkel mee.
Ellen Roodenburg en Jeanette van Elteren zijn weer aangemeld als vrijwilliger.

Jorinde Ultee heeft haar lidmaatschap van ondersteunend lid naar donateur gewijzigd.

Als laatste heb ik leuk nieuws, Esther te Horst zal met ingang van het nieuwe seizoen de ledenadministratie gaan verzorgen. Ik ben reuze blij dat we zo'n goede opvolgster hebben kunnen vinden. Esther, alvast heel veel plezier toegewenst!