A PHP Error was encountered

Bestuurlijk natuurlijk maart 2017

Geplaatst 14-03-2017

Geplaatst door

Belangrijke data de komende periode
Zaterdag 1 april Vrijwilligersavond (GEEN GRAP!)
Zaterdag 17 juni Schoolkorfbal
Zaterdag 24 juni Eindfeest
Dinsdag 27 juni Jaarlijkse Algemene Vergadering

Vacatures
Er zijn op dit moment diverse vacatures beschikbaar binnen de Commissie Wedstrijdzaken. Wie komt hen helpen?

Kleedkamers opgeknapt
Nu het zaalseizoen ten einde loopt en het veldseizoen zich aandient gaan onze eigen kleedkamers weer in gebruik genomen worden.
Het zal voor velen weer een ander gezicht zijn.
Tijdens de zaalperiode is alles weer opnieuw geschilderd, frisse nieuwe kleuren.
De vloertegels in de WC ’s (niet die bij de kleedkamers ) zijn vervangen, zijn nu dezelfde als die van het entree alleen een tikkeltje donkerder.
Alle lichtarmaturen zijn vervangen door armaturen met sensoren waardoor alle schakelaars zijn verdwenen.
Op deze manier proberen we het energieverbruik terug te dringen.
Voorts zijn alle deurkrukken vervangen en hier en daar zijn nog wat kleine aanpassingen gedaan die niet voor iedereen zichtbaar zijn.
Het ziet er nu allemaal weer keurig uit, laten we ons best doen om het zo te houden.
Dit zou een compliment zijn voor al die vrijwilligers die hier de afgelopen tijd druk mee zijn geweest.

• Marli Heil