A PHP Error was encountered

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Ineke van de Velden vrijwilligster van het jaar | Nieuws | KV Fortissimo

Ineke van de Velden vrijwilligster van het jaar

Geplaatst 12-04-2017

Geplaatst door

​Zaterdagavond 1 april vond onze jaarlijkse vrijwilligersavond in onze mooie kantine plaats.

Onder het genot van koffie en een drankje heette de voorzitter alle aanwezige een hartelijk welkom.

Hierna werd onder begeleiding van Jennifer en Nadine een spel gespeeld,dat zij beiden de laatste jaren organiseren . En met succes. Alle deelnemers waren erg enthousiast.

Maar het hoogte punt van de avond is natuurlijk de verkiezing van de vrijwilliger van het jaar.

Dit jaar viel de beurt aan Ineke van de Velden. Zij verzorgt al 30 jaar de contributie administratie en doet dat zeer gedegen.

Na deze feestelijke uitreiking werd de avond vervolgd met hapjes en drankjes en veel muziek, zoals altijd verzorgd door Hans van de Velden

Een woord van dank zijn wij ook verschuldigd aan de famillie Verweij.die zoals de laatste jaren gebruikelijk de bar bezetting voor hun rekening nemen.

Het bestuur kijkt met voldoening terug aan deze avond en dankt alle vrijwilligers van Fortissimo voor hun inzet het afgelopen jaar.