Inleveren wedstrijd shirts

Geplaatst 22-05-2017

Geplaatst door Sonja

Trainers, coaches en spelers opgelet!

Net zoals vorig jaar willen wij het volgende vragen voor de wedstrijdshirts:
·         Past je wedstrijdshirt nog steeds goed? Neem dan je shirt de laatste wedstrijd/zaterdag mee naar huis. Neem je shirt volgend seizoen weer mee bij de eerste wedstrijd, dan blijft je shirt weer het hele seizoen in de tas (voor het wasschema).
·         Heb je een andere maat nodig? Dan laat je bij de laatste wedstrijd het wedstrijdshirt in de shirtjestas en geef je bij je trainer/coach door welke maat je volgend seizoen nodig hebt. De sponsorcommissie zorgt ervoor dat volgend seizoen je shirt met de goede maat in de tas van je (nieuwe) team zit.
·         De spelers van de A1, B1 & de selectie die nummers op de achterkant hebben. Leveren allemaal hun shirt in en doen deze in de shirtjestas.

Trainers/coaches mailen jullie binnen 2 weken een lijst met spelers die een nieuw shirt nodig hebben naar sponsorcommissie@kvfortissimo.nl ? Met naam van de speler en gewenste maat voor volgend seizoen. Wij verwachten dat trainers/coaches hier zijn verantwoordelijkheid in neemt. Zodat wij (de sponsorcommissie) ervoor kunnen zorgen dat elke speler volgend seizoen weer een wedstrijdshirt heeft.

Iedereen alvast bedankt voor de medewerking!

Groeten,
De sponsorcommissie Sonja Rijpstra, Nicole van Schaik & Viënna Verweij
Ps. De inleverdatum voor alle sponsorkleding volgt…