Kamp & wedstrijd sen. 1

Geplaatst 29-05-2017

Geplaatst door Webmaster

Beste kampdeelnemers en ouders,

Zaterdag speelt ons eerste een promotiewedstrijd. Een geweldig resultaat wat een groot deel van ons het liefst mee zou willen maken. Helaas valt dit samen met het kamp.

Als kampcommissie hebben we alle opties overwogen:

- gaan met z'n allen
- niemand gaat
- diegenen die de wedstrijd willen zien gaan.

Met z'n allen gaan is niet te doen. Hiervoor hebben we 3 bussen nodig, moeten de gehuurde spellen afgezegd worden, kan de zeskamp niet door gaan, moet de barbecue afgelast worden, gaat het jeugd nachtspel niet door en kunnen we het kamp pas beginnen wanneer iedereen binnen is. Waarschijnlijk midden op de avond ergens. En het grootste probleem is: 'wie let er op de 80 kinderen die we dan mee nemen?'
Daarbij is het maar zeer de vraag of iedereen wel mee wil. Niet iedereen die gekozen heeft voor kamp, wil naar een wedstrijd kijken. Bedenk dat we in totaal zo'n zes uur weg zijn.

Een andere optie is dat iedereen naar de wedstrijd gaat die de wedstrijd zien wil. Hier hebben we lang over gedubd. Helaas is dit niet mogelijk. Vervoerslijsten, vervoer naar de wedstrijd, catering, spelindelingen, begeleiding en boodschappenlijsten moeten allemaal aangepast worden. Belangrijke zaken waarvoor we al maanden aan het regelen zijn. We zouden dan ook ruim op tijd van iedere deelnemer moeten weten of hij/zij mee wil naar de wedstrijd. Dit is ondoenlijk om te regelen voor donderdag. Nog meer drie dagen.
En weer de belangrijke vraag: 'wie zorgt er voor de kinderen die meegaan?' Ze gaan mee onder verantwoording van Fortissimo (kampcommissie) en dit nemen wij heel serieus.
Het probleem is daarnaast dat je met de overgebleven groep een alternatief kampprogramma moet gaan draaien. Op korte termijn is dat niet meer aan te passen.

De spelers en reserves gaan. Deze kunnen natuurlijk niet gemist worden bij de wedstrijd. In overleg met trainer André Arendse blijkt dit in totaal om 11 personen te gaan. De teamindelingen voor de zeskamp en scheidsrechters zijn opnieuw gemaakt en er is extra hulp ingeroepen om het gemis van deze 11 personen op te vangen.

Voor alle anderen geldt de kampregel; je maakt het hele kamp mee. Van de zaterdagochtend tot de maandagmiddag.
Je kiest dus óf voor het kamp, óf voor het kijken naar de wedstrijd.
Dit betekent concreet dat personen die naar de wedstrijd gaan later niet meer op eigen gelegenheid naar Esbeek mogen afreizen om alsnog aan te sluiten.

Natuurlijk zullen wij alle mogelijkheden bekijken om op het kamp zo goed mogelijk op de hoogte te blijven van het verloop van de wedstrijd.
En daarnaast worden de selectiespelers bij terugkomst op het kamp enthousiast binnen gehaald.

Mocht je besluiten toch niet mee te gaan op kamp wil je dit dan uiterlijk woensdag 31 mei doorgeven aan kampcommissie@kvfortissimo.nl
Voor wat betreft de financiële consequenties hanteren wij  de hierover vastgestelde regels.

Wim, Willard, Roos en Marianne
de kampcommissie