50 jaar Fortissimo

Geplaatst 16-03-2016

Geplaatst door Webmaster

23 juni 1966 is onze korfbalvereniging Fortissimo opgericht en dat betekent dat we dit jaar 50 jaar bestaan. Dit laten we niet zo maar voorbij gaan en dat willen we vieren met alle leden en oud-leden.
Zaterdag 25 juni aanstaande zal er een jubileumfeest georganiseerd worden tezamen met het welbekende eindfeest. De feestdag zal beginnen met het familietoernooi en eindigen met een spetterend feest.
Om nu zeker te weten dat we alle oud-leden kunnen uitnodigen willen we jullie vragen om zo veel mogelijk dit bericht door te geven, of namen van oud-leden door te geven op  het  e-mailadres jubileum-commissie@kvfortissimo.nl. Naast het e-mailadres is er ook een Facebooksite: KV Fortissimo 50 jarig jubileum.
Tevens zijn wij op zoek naar oude berichten en foto’s die met de korfbal te maken hebben, die jullie tevens digitaal naar ons kunnen sturen.
Wij hopen met z’n allen er een geweldig en onvergetelijk feestdag van te maken. Nadere informatie volgt en mochten jullie ook goede ideeën hebben, laat het ons weten.

Groeten van de jubileumcommissie Hans Herwijer, Esther Steenvoort en Jan Rutten

• Karan Singh