Fortissimo C1 naar NK in Harderwijk

Geplaatst 18-02-2018

Geplaatst door Nicole Varwijk

Zaterdag was het dan zover, de Kampioenswedstrijd van Fortissimo C1. Bij winst zouden ze niet alleen kampioen zijn maar zouden ze zich ook plaatsen voor het NK in Harderwijk.

Ze moesten tegen KZ uit Koogzaandijk de onderste uit de poule maar de uitwedstrijd tegen KZ was niet hun sterkste wedstrijd dus hadden ze nog wat goed te maken.
De 1e helft verliep echt heel soepel en stonden met de rust al voor met 9-1.
De 2e helft was niet echt spannend meer en dat was ook terug te zien in het spel, maar de C1 sloot de wedstrijd af met een mooie eindstand van 14-4 en zijn nu dus al kampioen met nog maar 1 wedstrijd te gaan!  Hierdoor hebben zij zich dus ook al geplaatst voor het NK in Harderwijk op 17 maart as.

Gefeliciteerd Gwen, Ilse, Kelly, Lieke, Kayleigh, Joep, Twan, Mike, Sven, Davey en coaches Adri en Nadine!  Wat een fantastische prestatie.

En alle supporters super bedankt voor jullie aanwezigheid!

• Anniek van Veen
  • Fleur Varwijk