Bestuurlijk Natuurlijk okt 2019

Geplaatst 06-10-2019

Geplaatst door Nadine Arendse

Deze week is het de week van de scheidsrechter. Via deze weg willen wij allereest dan ook onze scheidsrechters bedanken voor alle inzet. Zonder scheidsrechters geen wedstrijden!
Onze eigen scheidsrechterscommissie willen we via deze weg even in het bijzonder in het zonnetje zetten. Elke week is het weer een hele puzzel alles goed voor elkaar te krijgen zodat al onze teams kunnen spelen. Dat brengt ons direct tot ons verzoek. Onze scheidsrechterscommissie is jong, enthousiast en enorm leergierig! Vorige bestuursvergadering is een afgevaardigde bij ons aangesloten en gaven ze aan dat ze graag versterking zouden willen. In de commissie missen we iemand die deze jonge enthousiastelingen hier en daar kan helpen en ondersteunen, al is het even sparren over hoe iets het best opgelost kan worden! Met alle versterking zijn we blij, dus denk niet direct dat je een hele grote taak moet oppakken, datgene wat je zou willen doen, zou al super fijn zijn! Mocht je denken, dit is iets voor mij! Meld je dan bij het bestuur of bij één van de leden van de scheidsrechterscommissie.

Verder nog een heel ander verzoek. Er wordt heel fijn gebruik gemaakt van de speelhoek, dit is super, maar we merken dat we aan het einde van een zaterdag vaak het speelgoed overal vandaan moeten plukken en opruimen. Zou iedereen er op willen letten dat na het spelen alles weer op zijn plek teruggelegd wordt? Alvast dank!

• Marli Heil