Schoolkorfbaltoernooi 3 april gaat NIET door!

Geplaatst 15-03-2020

Geplaatst door Susanne Koch

Beste leden en ouder(s),

Zojuist is er bekend gemaakt dat alle scholen en sportclubs tot 6 april dicht zullen zijn in verband met het coronavirus. Dit betekent dat ons schoolkorfbaltoernooi op vrijdag 3 april NIET door kan gaan.

De afgelopen periode hebben heel veel kinderen zich opgegeven. We hadden dit jaar (weer) een record aantal inschrijvingen. Maar liefst 65 teams hadden zich opgegeven! Daarnaast hebben veel vrijwilligers zich bij ons aangemeld om training te geven, een wedstrijd te fluiten of te helpen achter de bar. Wij zijn ontzettend blij met alle aangeboden hulp! Wij willen jullie dan ook allemaal ontzettend bedanken.

Binnenkort gaan wij als commissie, samen met het bestuur, bespreken of het toernooi verplaatst zal worden naar later dit schooljaar of dit jaar helemaal niet plaats zal vinden. Hiervoor zullen we de komende tijd de ontwikkelingen rondom het virus goed in de gaten blijven houden. We zullen jullie uiteraard hier later van op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,

Nadine, Tim, Sandra, Joëlle en Susanne