Opzeggen einde seizoen en ledenwijzigingen februari, maart en april 2020

Geplaatst 03-05-2020

Geplaatst door Esther van Aken

Het einde van dit seizoen nadert snel. We hopen natuurlijk dat je ook volgend jaar weer lid blijft. Als dat niet het geval is, meld je dan af vóór 1 juni aanstaande.
 Normaal gesproken moet er, na opzegging van het lidmaatschap, nog 3 maanden contributie doorbetaald worden. Het einde van het seizoen is hier een uitzondering op. Als je je lidmaatschap voor 1 juni opzegt, ben je nog contributie verschuldigd t/m 30 juni. Het afmelden dient altijd schriftelijk te gebeuren bij de ledenadministratie ledenadministratie@kvfortissimo.nl.

Dit zijn de wijzigingen in de ledenadministratie voor de maanden februari, maart en april  2020  en waarvoor toestemming is gegeven deze te vermelden op de website:
Omzetten lidmaatschap naar ondersteunend lid: Lukas Bergman, Danny Bruintjes
Omzetten lidmaatschap naar donateur: Andre van Haaften
Opzeggen lidmaatschap: Patrick van Klaveren, Jessica Sterkenburg, Mart Blankert, Fabienne, Femke van Vliet, Daan Lappee, Thijn Shabib, Daphne Dorrestijn, Petra Bos, Clinton Elsenaar, Esmeralda Legue
Adreswijziging: Familie (Roos) van Doorn, Evert Bakker

Ik wil alle leden die opzeggen bedanken voor hun inzet voor Fortissimo en we hopen jullie graag nog een keer terug te zien bij onze club.

Met sportieve groetjes,
Esther van Aken