Trainen bij Fortissimo

Geplaatst 07-06-2020

Geplaatst door Susanne Koch

Heb jij ook altijd al eens een keer willen korfballen? Of wil jij graag samen met al je vriendjes én vriendinnetjes sporten? Vind jij het ook zo jammer dat dit jaar het schoolkorfbaltoernooi niet door kan gaan? Kom dan een keertje trainen bij Fortissimo en maak kennis met deze leuke sport. Daarnaast is Fortissimo ook nog eens een hele gezellige vereniging, waar je graag je hele zaterdag wil zijn.

Zaterdag 20 juni en 27 juni kun je van 10:30 tot 11:30 uur een keertje komen trainen. Neem al je vriendjes en vriendinnetjes mee en maak kennis met deze leuke sport.
Opgeven kan t/m 17 juni door te mailen naar: schoolkorfbalcommissie@kvfortissimo.nl.

Meld je snel aan, want vol = vol!

Leden mogen zich alleen aanmelden, door een niet-korfballend vriendje of vriendinnetje mee te nemen.
Verder zoeken we voor deze dag nog trainers. Trainers kunnen zich ook aanmelden via bovenstaand mailadres.

• Rick de Kuijer