Scheidsrechterszaken

Geplaatst 02-09-2020

Geplaatst door Johan Boer

Vorige week heeft het bestuur een noodoproep gedaan op de website. Onze vereniging heeft geen scheidsrechterscommissie meer. Helaas, maar het is niet anders. We hebben geprobeerd om de oplossing te zoeken in het verdelen van taken, dit heeft geresulteerd in het volgende:

De kantinecommissie zorgt (indien nodig) voor het ontvangen van scheidsrechters, ze wegwijs maken en een drankje aanbieden in de rust.

Fabian Pasman heeft gehoor gegeven aan onze oproep en heeft aangeboden om het scheidsrechtersrooster te maken. Hij verdeelt de wedstrijden over teams/leden die fluiten, welke gekoppeld gaan worden in Sportlink. Het bestuur is bezig met het koppelen van wedstrijden fluiten aan het puntensysteem betreffende vrijwilligerstaken (afgelopen jaar hebben we hiermee een pilot gedaan met betrekking tot het barrooster). Hierover worden jullie nog verder geïnformeerd.

Martijn de Boer zal de rol op zich nemen als contactpersoon voor Fortissimo-scheidsrechters. Heb je een vraag, zit je ergens mee, wil je iets delen etc., dan kun je telefonisch contact met hem opnemen (zie telefoonnummer ledenlijst) of via het mailadres: contactpersoonscheidsrechters@gmail.com
Ook zal Martijn in samenwerking met bestuur een invulling gaan geven aan het 'opleiden' van onze nieuwe, potentiële scheidsrechters, door een bijeenkomst te organiseren. Hierover zal de jeugd ter zijner tijd geïnformeerd worden.

Wij willen de personen die hebben aangeboden ons in deze lastige situatie te helpen, hartelijk danken. Succes met jullie nieuwe rol.
Het bestuur.