Fortissimo Corona Competitie

Geplaatst 10-03-2021

Geplaatst door Tim van der Weert

Inmiddels is het alweer een jaar geleden dat de zaalcompetitie is stilgelegd en dat wij in deze corona achtbaan zitten. De competities zijn afgelast en het is alweer een tijd geleden dat we een echte wedstrijd hebben kunnen spelen. Langzaam komt er wel weer perspectief en kunnen veel teams normaal trainen. Nu de zon ook weer begint te schijnen is het ook tijd om met alle jeugdteams weer lekker op de zaterdag op het veld  aan de slag te gaan. Helaas nog niet met een normale (voorjaars)competitie, maar met de Fortissimo Corona Competitie.

Vanuit de Technische Commissie gaan wij namelijk vanaf zaterdag 20 maart zes weken lang een onderlinge competitie organiseren. Wij verdelen alle jeugdteams onder in verschillende poules en zij gaan elke zaterdag volledige wedstrijden tegen elkaar spelen. De poule indeling, het wedstrijdschema en overige details volgen later deze week, maar zet het alvast in je agenda!

Voor vragen kan je contact opnemen met een van de TC-leden of een mail sturen naar technische-commissie@kvfortissimo.nl.