Reminder: Start nieuwe seizoen 2021/2022

Geplaatst 14-08-2021

Geplaatst door Tim van der Weert

Na een korte zomerstop is het weer tijd om te gaan korfballen. De selectie is al gestart met de eerste training op 9 augustus. De A1, A2, B1 en C1 beginnen a.s. maandag 16 augustus en alle overige teams starten in de week van 23 augustus. De trainingsdagen en -tijden zijn hetzelfde als voor de zomer. De dagen en tijden kan je hier vinden.

Op zaterdag 28 augustus en 4 september zijn de oefenwedstrijden, de tijden en tegenstanders kan je hier terugvinden. Op 11 september start dan de veldcompetitie. Het wedstrijdprogramma wordt volgende week door de bond bekend gemaakt en deze publiceren wij daarna op de website. Het complete competitieschema van de KNKV voor het seizoen 2021/2022 kan je hier vinden.

De TC wenst iedereen succes in de oefenperiode!

• Anne Leseman
  • Frans van Rooijen