Fortissimo 2 verliest tweede thuiswedstrijd

Geplaatst 26-09-2021

Geplaatst door Tim van der Weert

Categorie Wedstrijden

Afgelopen zaterdag was het alweer de derde competitiewedstrijd voor de selectie. Deze wedstijd vond plaats op onze eigen, fijne en vertrouwde veld. Senioren 2 bereidde zich voor op de wedstrijd tegen Furore. Deze verenging was voor ieder nog onbekend, dus we moesten uitgaan van onze eigen krachten. Adri sprak ons voor de wedstrijd nog toe en met zijn allen maakte we ons klaar voor een knallende wedstrijd.

Door de sterke voorbereiding en de sterke wil om te gaan winnen, begonnen we de wedstrijd sterk! We kwamen voor met een 4-0 voorsprong. De doelpunten kwamen van Britt, Joris en Indy. De periode daarna waren vol met kansen, maar maakte we helaas geen doelpunten. Hierdoor werd het toch weer 4-4 en met de rust zelf 5-7.
Na de rust gingen wij weer met volle moed de wedstrijd in. We kwamen nog op een stand van 9-11 en daarna hebben we helaas niet het gat kleiner kunnen maken. De doelpunten vielen heen en weer, waarbij de eindstand uitkwam tot een 14-19.

Helaas hebben wij geen overwinning kunnen halen uit deze wedstrijd, maar wij van senioren 2 kunnen terugkijken op een goede wedstrijd met helaas te weinig doelpunten uit de gemaakte acties. Wij willen iedereen bedanken die aanwezig was bij de wedstrijd en die ons geholpen heeft. Wij gaan aankomende maandag en donderdag weer hard trainen, waardoor we weer klaar zijn voor de wedstrijd van aankomende zaterdag tegen DWS. Deze wedstijd is om 14.00 uur bij Fortissimo! Wij hopen jullie daar weer te zien.

Namens Senioren 2,
Vienna