De strijdlust wordt groter, maar helaas nog geen punten

Geplaatst 11-10-2021

Geplaatst door Webmaster

Categorie Wedstrijden

Vol goede moed begonnen wij afgelopen week met de voorbereiding tegen Woudenberg 2. Zij stonden maar iets boven ons in de poule, dus we zouden deze wedstrijd nog wel eens kunnen winnen...

Toen het eerste doelpunt door onze jarige Joris gemaakt werd, groeide ons fanatisme. Helaas werd het snel gelijk getrokken naar een 1-1, wat Woudenberg vleugels gaf. Het werd al snel 6-2. Na een mooie vrije bal van Maureen trok zij het derde doelpuntje naar zich toe.

Aanvallend bleven we de eerste helft kansen zoeken, en die kansen waren er ook. Toch hadden wij geen geluk in de afronding. Verdedigend kwamen wij goed terug, maar we bleken niet opgewassen tegen de zuivere afstandsschoten van Woudenberg 2. Wat resulteerde in een ruststand van 13-7 voor Woudenberg.

We hadden een positieve rustbespreking. Het waren er immers 'maar' zes. Het was nog mogelijk!

Na de rust liep Woudenberg al snel uit met 8/9 doelpunten verschil, waardoor de moed van Fortissimo 2 in de schoenen zakte. Tussenstand: 19-8. De laatste 20 minuten zochten we naar goede kansen en dat zorgde voor een stand van 19-11. Doordat wij als Fortissimo 2 het verlies alweer aan zagen komen, gaven we als team de laatste 15 minuten veel doelpunten weg. Met als gevolg een eindstand van 24-11, zonde!

Na de wedstrijd hebben we met Fortissimo 1&2 heerlijk gegeten bij de Sous-Chef in Woudenberg. Dit zorgde voor een positieve afsluiting van een wat mindere wedstrijd.

Helaas hebben we Joris de winst niet als cadeau kunnen geven, maar volgende week tegen OKV 2 thuis gaan we er weer met volle moed tegenaan. De strijdlust om te winnen wordt elke week alleen maar groter, dus het belooft een leuke wedstrijd te worden :)

Namens Fortissimo 2,

Indy