Definitieve eindstand Grote Clubactie 2021

Geplaatst 15-12-2021

Geplaatst door Webmaster

Categorie Kampcommissie

Definitieve eindstand Grote Clubactie!

Vorige week was de trekking van de grote clubactie. Wil je weten of je wat gewonnen hebt? https://lotchecker.clubactie.nl/ het lotnummer staat in je mail.
Wij hebben een recordbedrag binnen gesleept

• 1.010 loten verkocht
  • 31 kampdeelnemers verkochten loten
  • 748 loten verkocht door kampdeelnemers
  • €920,- terugverdiend door kampdeelnemers
  • 7 deelnemers kunnen gratis op kamp

Maar liefst 20 leden verkochten 20 loten of meer en ontvingen daarmee een attentie namens ons en de Grote Clubactie!
Wil je volgend jaar ook zo'n leuke prijs in ontvangst kunnen nemen of beter nog.... gratis mee op kamp? In september 2022 start er weer een nieuwe grote clubactie.

Met de Grote Clubactie proberen we deelname aan het Fortissimokamp voor iedereen toegankelijk te houden. Door loten te verkopen krijg je korting op je eigen kampbijdrage en kan je zelfs een gratis kamp verdienen. Met de opbrengst proberen we de eigen bijdrage voor alle deelnemers zo laag mogelijk te houden.
Wil je jezelf, je kind of ons verenigingskamp steunen? Koop dan volgend jaar een lot of zelfs een superlot (ter waarde van 50 loten, wat je als ondernemer als sponsoring weg kan schrijven) Wij zijn altijd opzoek naar sponsoren, bijvoorbeeld voor het luchtkussen waar jong en oud het hele weekend plezier aan beleven. Voorgaande jaren hebben wij hier gebruik van kunnen maken dankzij Mulder Schoenmode, waar wij ze enorm dankbaar voor zijn!

De kampcommissie bedankt alle lotenverkopers en -kopers!
Marianne van Schaik, Ellen Klein, Roos van Doorn, Tessa Hintzen, Zinda Kok & Maaike Volaart.