Plus Spaaraktie eindresultaat

Geplaatst 04-12-2021

Geplaatst door Guus Langemeijer

Categorie Bestuur

Het motto van de aktie was, spaar je club gezond. Nou dat hebben jullie met z’n allen gedaan.
Wat een fantastisch resultaat is er neergezet, maar liefst 6230 punten zijn er verzilverd voor een totaal bedrag van 2338 euro. Na YFC, VVIJ, HCIJ en de IJVO, clubs waar het moeilijk van te winnen is, kwam Fortissimo op een verdienstelijke vijfde plaats!

Allereerst wil ik de fam Schimmel hartelijk danken die zo’n vorstelijk bedrag beschikbaar hebben gesteld voor de plaatselijke verenigingen, totaal 40.000 euro ! Het zijn geen gemakkelijke tijden ook voor de verenigingen, zowel op sportief als financieel gebied. Dan is het hartverwarmend dat wij zo’n betrokken ondernemer in IJsselstein in ons midden hebben.
En voor alle leden die hieraan hebben meegewerkt, Chapeau petje af ! Het blijkt maar eens te meer dat Fortissimo een bruisende vereniging is dat, wanneer het erop aankomt, zijn mannetje staat.
Nogmaals dank en voor straks gezellige dagen.

• Rick de Kuijer