Korfballen onder schooltijd bij Sporthighschool Veenendaal

Geplaatst 12-05-2022

Geplaatst door Jennifer Regts

Categorie Bestuur

Wil jij je korfbalvaardigheden aankomend schooljaar graag onder schooltijd verder ontwikkelen? Dan is er goed nieuws voor jou! In september start het KNKV in samenwerking met het Christelijk Lyceum Veenendaal (CLV) een unieke korfbalmodule, waar ook leden van onze vereniging zichzelf voor kunnen aanmelden. Als je deze module volgt, krijg je een jaar lang tijdens schooltijd twee ochtenden in de week korfbaltraining. Zo kun je jezelf naast trainingen en wedstrijden bij onze vereniging op korfbalgebied nóg verder ontwikkelen.

De korfbalmodule is gericht op het ontwikkelen van individuele korfbalvaardigheden en wordt verzorgd door high performance korfbalcoaches. Naast de twee ochtenden korfbaltraining per week, krijg je met deze module ook één uur in de week les over het Atletics Skills Model, studiebegeleiding, maatwerkcoaching, begeleiding van een fysiotherapeut en kleding. De module kost €350,- per jaar. De korfbalmodule is geschikt voor alle in korfbal geïnteresseerde middelbare scholieren van dertien tot en met zestien jaar oud, uit de RTC-regio’s De Vallei en Midden Nederland.

Meer informatie
Wil je meer weten over de korfbalmodule en het proces? Lees dan meer op de website van het KNKV. Ben je daarna enthousiast geworden? Meld jezelf dan aan voor de informatieavond op woensdagavond 8 juni! Die avond vertellen CLV en het KNKV meer over het programma en de korfbalmodule. Je kunt daar ook al je vragen stellen. Als vragen hebt of jezelf al wilt aanmelden voor de module dan kun je een mail sturen naar rtc.oost@knkv.nl

• Anne Leseman
  • Frans van Rooijen