Einde seizoen 2021/2022 & start seizoen 2022/2023

Geplaatst 12-06-2022

Geplaatst door Tim van der Weert

Nog maar een paar weken en dan begint alweer de zomervakantie. Voor veel teams is zaterdag 18 juni de laatste wedstrijd (enkele teams spelen nog op 25 juni). Dit betekent dat ook het seizoen 2021/2022 bijna ten einde is. Alle teams trainen officieel door t/m donderdag 23 juni en kunnen op eigen initiatief (in de oude of nieuwe samenstelling) doortrainen t/m donderdag 7 juli. Dan begint daarna een korte zomerstop.

In de komende weken stelt de TC in samenspraak met de nieuwe en de voormalige trainers de teams samen. Bij de selectie- en talenten teams bepaalt de nieuwe trainer (gefaciliteerd door de TC) in samenspraak met de vorige trainer(s) de opstelling. Bij de overige teams bepalen trainer(s) in samenspraak met de TC de opstelling. Altijd een spannend moment, waar wij als vereniging zorgvuldig mee omgaan. Zodra deze bekend is wordt het gepubliceerd op de website.

Een uitzondering op dit proces is dit jaar de selectie voor de A1/A2 en de selectie voor de B1. Vanwege het feit dat er vrij nieuwe trainers op deze teams staan trainen zij nog op maandag 27 juni, donderdag 30 juni, maandag 4 juli en donderdag 7 juli. De namen voor deze selecties worden z.s.m. bekend gemaakt.

Na de zomerstop start de selectie en de A1 op zaterdag 13 augustus weer met trainen. De overige teams starten in de week van 22 augustus. De trainingsdagen en -tijden worden z.s.m. gepubliceerd.

Op zaterdag 27 augustus en 3 september zijn de oefenwedstrijden, deze worden ook z.sm. gepubliceerd. Op 10 september start dan de veldcompetitie. Het complete competitieschema van de KNKV voor het seizoen 2022/2023 kan je hier vinden.

De TC wenst iedereen alvast een fijne zomer!!

• Rick de Kuijer