Informatie wedstrijdshirts en inleveren sponsorkleding

Geplaatst 21-06-2022

Geplaatst door Nicole van Schaik

Categorie Sponsorcommissie

Beste allemaal, na weer een bijzonder seizoen starten we volgende week met het trainen in de nieuwe teams. Daarom is het tijd om de sponsorkleding van dit jaar weer in te leveren, zodat wij deze snel weer kunnen gaan verdelen over de nieuwe teams.

Het inlever moment is dit jaar op maandag 4 juli tussen 18:00 en 20:30!
Net als anderen jaren houdt iedereen z’n wedstrijdshirt thuis! (Behalve de selectieteams met nummers achterop).
Wil je nou een anderen maat voor volgend jaar, dan moet je, je wedstrijdshirt op de inleverdatum omruilen voor een nieuwe. Zo heeft iedereen een goede maat voor volgend jaar zelf al thuis.
Als jouw maat niet aanwezig is wordt deze besteld en zal je begin van het nieuwe seizoen een shirt ontvangen.
Verder gaat het hetzelfde als voorgaande jaren en willen we dus het volgende van jullie hebben:
  • Van alle teams de shirtjes tassen. Met alle zwarte shirts en hesjes die jullie aan het begin van ons hebben gekregen.
  • Teams die shirts met nummer hebben alle shirtjes in shirtjestas inleveren.
  • Alle witte fortissimo aanvoerders banden.
  • Teams met trainingspakken en/of anderen sponsorkleding moeten deze inleveren.
  • Aan de spelers van de selectie willen wij vragen zowel pak, tas, inschietshirts en eventueel rokjes/broekjes in te leveren.
Wij verwachten dan ook dat iedereen gewoon langskomt om zijn of haar spullen in te leveren.
(Kan je op dit moment echt niet aanwezig zijn, dan verwachten wij dat jullie je kleding een ander moment persoonlijk aan ons geeft. Hiervoor moeten jullie persoonlijk met ons een afspraak maken. Dit kan via onze mail sponsorcommissie@kvfortissimo.nl.)

Iedereen alvast bedankt voor de medewerking!

Sportieve groetjes,
De sponsorcommissie Viënna Verweij & Nicole van Schaik.

• Marli Heil