Leden per categorie - seizoen 2022/2023

Geplaatst 05-06-2022

Geplaatst door Tim van der Weert

De Technische Commissie (TC) is alweer druk bezig met het volgend seizoen. Binnenkort maken wij de namen van de eerste trainers bekend. Daarna stelt de TC in samenspraak met de nieuwe en de voormalige trainers de teams samen. Bij de selectie- en talenten teams bepaalt de nieuwe trainer (gefaciliteerd door de TC) in samenspraak met de vorige trainer(s) de opstelling. Bij de overige teams bepalen trainer(s) in samenspraak met de TC de opstelling. Altijd een spannend moment, waar wij als vereniging zorgvuldig mee omgaan.

Wil je alvast weten in welke categorie je in het seizoen 2022/2023 komt te spelen? Ga dan naar de pagina van de Technische Commissie (onder het kopje competitie). Hiervoor moet je wel ingelogd zijn. De indeling die daar staat is conform de regels van de KNKV en is gebaseerd op de leeftijd van de speler of speelster op 1 januari 2023.

Zijn hier vragen over dan kan je een mailtje sturen naar technische-commissie@kvfortissimo.nl

• Cees Vink