A PHP Error was encountered

Geplaatst 02-06-2022

Geplaatst door

Categorie Bestuur

Hierbij nodigt het bestuur van de Korfbalvereniging Fortissimo te IJsselstein je uit tot het bijwonen van de Jaarlijkse Algemene Vergadering (J.A.V.) op maandag 27 juni 2022, aanvang 19.45 uur, in het clubgebouw op sportpark IJsseloever.
Indien het aantal statutaire vereiste leden niet aanwezig is, wordt de nieuwe vergadering ingepland op maandag 27 juni 2022 om 20.00 uur.

Aanwezigheid
Wij willen je er op attenderen dat ieder lid van 16 jaar en ouder verplicht is de J.A.V. bij te wonen. Indien je om dringende reden toch verstek moet laten gaan, verzoeken we je vriendelijk dit uiterlijk 20 juni door te geven d.m.v. een mail aan vanvlietmyra@hotmail.com.

Vergaderstukken
Uiterlijk 14 juni kan je op de website onder bestuursstukken (na inloggen) de agenda en de stukken vinden die wij gaan behandelen en waarover een besluit moet worden genomen.

Voorstellen ter behandeling
Voorstellen ter behandeling tijdens de J.A.V., die passend zijn binnen de uitgangspunten van de J.A.V., dienen uiterlijk 10 juni schriftelijk bij het bestuur te worden ingediend.

Tot 27 juni!

Namens het bestuur,

Myra van Vliet, secretaris
E-mail: vanvlietmyra@hotmail.com

NB : De stukken volgen uiterlijk 14 juni 2022 onder ‘Bestuursstukken’ op de website en zijn evt. via e-mail op te vragen bij de secretaris (indien gewenst is een papieren exemplaar op afspraak af te halen).