Bestuurlijk Natuurlijk Januari 2023

Geplaatst 25-01-2023

Geplaatst door Guus Langemeijer

Categorie Bestuur

Een nieuw jaar met nieuwe kansen. Allereerst iedereen de beste wensen voor 2023 in goede gezondheid en met veel korfbalplezier. Het nieuwe jaar begon wat hectisch vanwege de vluchtelingenopvang in “onze” sporthal. Er moest heel wat geschoven worden om zoveel mogelijk trainingen en wedstrijden door te laten gaan. Met de medewerking van andere sportverenigingen die ook moesten uitwijken naar andere locaties konden we onze wedstrijden in de voor ons vertrouwde zaal in ’t Heem spelen. Speciale dank aan de gemeente, HCIJ en Jump en onze eigen TC die deze klus hebben geklaard. Afgelopen week zijn de vluchtelingen weer vertrokken waarna de gemeente druk bezig is geweest om alles weer in de oude staat terug te brengen. Vanaf deze week wordt er weer volop getraind en gespeeld, en behoort deze tijdelijke onderbreking ook weer tot het verleden.

Scheidsrechterscommissie nieuw leven ingeblazen!
Sinds de start van dit seizoen is de scheidsrechterscommissie nieuw leven ingeblazen door Rutger Kuus en Menno van de Veen. Zo is op initiatief van de vaste groep scheidsrechters een meeting geweest waarbij wedstrijdsituaties zijn besproken. De scheidsrechterscommissie wil in de toekomst ook kijken naar hoe we de opleiding en begeleiding van nieuwe scheidsrechters het beste kunnen organiseren. We zijn Fabian Pasman erg dankbaar dat hij de laatste seizoenen ons uit de brand heeft geholpen met het maken van de scheidsrechters indeling en wensen Menno en Rutger veel succes en vooral plezier.
Wil je ook scheidsrechter worden? Of heb je andere vragen, spreek Menno, Rutger of het bestuur gerust aan.

Vrijwilligersfeest zaterdag 13 mei
Na 2 jaar afwezigheid vanwege corona, organiseert het bestuur weer een gezellige avond om alle vrijwilligers te bedanken die op welke manier dan ook hun steentje bijdragen aan het goed functioneren van onze vereniging. Jullie zijn van harte welkom.