HULP SCHOOLKORFBAL GEZOCHT - 2 JUNI

Geplaatst 30-03-2023

Geplaatst door Tim van der Weert

Categorie Schoolkorfbal

Op vrijdag 2 juni is het zo ver: het schoolkorfbaltoernooi! We zijn hard bezig met de voorbereidingen, maar het toernooi is niet te organiseren zonder onze eigen leden.

Wij zijn dan ook hard op zoek naar vrijwilligers op die vrijdagmiddag (o.a. scheidsrechters/verkeersbegeleider/EHBO) en op de trainingen vooraf aan het toernooi op dinsdagavond 30 mei en woensdagavond 31 mei van 18.00-19.00 (trainers). Één van deze dagen of een uurtje kan ons al heel erg helpen.

Helpen met het schoolkorfbal telt ook mee voor je vrijwilligerspunten en staat gelijk aan een hele middag bardienst (20 punten). Daarnaast kunnen middelbare scholieren het gebruiken voor hun maatschappelijke stage. Dus een mooie manier om je punten en/of uren te maken!!

Dus wil je helpen stuur dan een mailtje naar schoolkorfbalcommissie@kvfortissimo.nl of contact een van de commissieleden.

Groetjes,
De Schoolkorfbalcommissie (Susanne, Joëlle, Nadine, Sandra & Tim)

• Stef van Veenendaal
  • Teun van der Vusse