Belangrijke informatie voor alle kampgangers!

Geplaatst 20-05-2023

Geplaatst door Webmaster

Categorie Kampcommissie

Beste kampdeelnemer of ouders van,

Er waren eens 140 Fortissimo leden die over 1 week vertrekken richting Esbeek. Ze zullen ontvangen worden in het sprookjesdierenbos. Volgens de glazen bol beloofd de zon veel van haar magische stralen op ons neer te laten.
Voor vertrek nog even een paar huishoudelijke mededelingen.

Noodnummer.
De kampcommissie is 24/7 bereikbaar in geval van nood. Jullie kunnen ons bereiken op +31617466057.

Foto’s
Natuurlijk willen we de thuisblijvers graag op de hoogte houden van onze ‘sprookjes’ avonturen. Zondag- en maandagochtend om 10:00 uur staan de foto’s van de dag ervoor online achter de leden inlog. Op de websiteblog, fortissimo besloten facebookgroep en @kvfortissimo op instgram vind je een sfeerimpressie.
Nog even een reminder! Vraag een ander om toestemming wanneer je een foto van hem/haar post.

Vervoer
De bus vertrekt zaterdag  27 mei om 9:45 uur vanaf ’T Heem. Meld je bij de kampmoeders, Sussanne Koch en Daphne van Dijk. Als je wilt mag je verkleed in thema de bus in!
Helaas past niet iedereen in de bus maar gelukkig hebben we wat chauffeurs bereid gevonden om voor ons te rijden. Hieronder de indeling voor de auto’s:

Ron van Weverwijk:
Ruben Visscher, Danny Bommelje, Jelmer Dam

Danny Bruijntjes:
Max Cornelissen, Stijn Bertens, Mika Bontrop

Inge Platzbeecker:
Fraukje van Breukelen, Marit van Breukelen, Femke Snel

Marco de Kuijer:
Wesley Lumaye Schuld, Julian Lumaye Schuld, Stef van Veenendaal

Vincent Stekelenburg:
Joyce van Zwieten, Anouk Bergman, Arda van den Berg

Staat jouw naam er niet tussen? Dan zit je in de bus.
Maandag om ongeveer 16:00 uur zullen we aankomen bij Fortissimo aan de zomerdijk.
Let dus op! Vertrek en aankomt zijn niet op dezelfde locatie.
Te veel aan bagage (meer dan 1 tas) kan je donderdag 25 mei tijdens trainingstijden inleveren in de kantine. Wij nemen het voor je mee in de vrachtwagen

Bonte avond
Je kan je nog opgeven voor de bonte avond. Mail je team en het nummer wat je doet naar kampcommissie@kvfortissimo.nl

Assepoester en haar kleine helpers hebben maken het kasteel voor ons spik en span, de prins op het witte paard verjaagt de trollen uit het bos en wij kijken er naar uit om jullie te verwelkomen.
Tot volgende week,
De kampcommissie
Marianne van Schaik, Ellen Klein, Zinda Kok, Dennis Klein, Rob Maessen en Maaike Volaart

Klik hier voor de deelnemers brief.

• Anne Leseman
  • Frans van Rooijen