Vrijwilligersavond 2023

Geplaatst 22-05-2023

Geplaatst door Webmaster

Categorie Bestuur

Dat vrijwilligers een zeer belangrijke plaats innemen binnen Fortissimo, dat is bekend. Deze vrijwilligers, van jong tot oud, zetten zich, elk op hun eigen wijze, in om onze vereniging te laten draaien. We beseffen soms te weinig dat iedereen, elke week, zo met veel plezier bij Fortissimo kan korfballen.

Voor deze inzet werden de vrijwilligers door het bestuur beloond met een vrijwilligersavond als dank voor ieders inzet, tijdens het afgelopen jaar. Wie speciaal in ’t zonnetje werd gezet was ‘de vrijwilliger van het jaar’ Dennis Kok, omdat hij als vrijwilliger op het park veel werk achter de schermen verricht. Voor Dennis was de verrassing toch wel een schok omdat hij dit totaal niet aan had zien komen. Uit handen van de voorzitter ontving hij geheel verdiend de vrijwilligers-trofee. In zijn dankwoordje bedankte Dennis iedereen en gaf hij aan dat zijn herstel na zijn operatie goed gaat en hij gauw weer meer op het park aanwezig wil zijn in het belang van de club. Dennis, wij zijn als vereniging superblij met je. Dank je wel!

De avond verliep verder super gezellig en er werd met elkaar ‘gestreden en gelachen om als eerste het vliegtuig in te kunnen stappen. Het thema was Vlieg met mij mee’. De kantine was omgebouwd tot luchthaven en door de luidsprekers klonken de vliegtuiggeluiden, boardinggegevens en ‘mind your step’ om alvast in de vakantiesfeer te komen. De bijna veertig aanwezige vrijwilligers kregen bij binnenkomst al een boardingpas. De eindbestemming van de reis bepaalde in welk team je ingedeeld was. Uiteindelijk werd de overwinning door team ‘Barcelona” gewonnen. Dit werd, voordat ze het vliegtuig instapten, gevierd met een glas overwinningschampagne om het te vieren.

Een reactie van een vrijwilliger, Vienna Verweij was: "Dit jaar zijn de vrijwilligers weer welkom voor een gezellige avond. Ik kwam al meteen in een goede stemming toen ik mijn instapticket naar Ibiza kreeg. Door middel van spellen kon je steeds dichter bij/in het vliegtuig komen. Erg leuke spellen! Er was een goede en gezellige opkomst. Tussendoor en na afloop hebben we kunnen bijkletsen en kunnen borrelen. Bestuur en de aanwezige vrijwilligers bedankt voor deze gezellige avond”.

Wij vonden het ook een geslaagde avond en hopen volgend jaar op een nog grotere opkomst omdat het voor ons als bestuur een blijk van waardering is voor iedereen die iets, klein of groot, voor de vereniging doet. Dank jullie wel allemaal. Als je de foto's terug wilt kijken, ze staan in het foto-album (hiervoor moet je ingelogd zijn).

Groeten, het bestuur.

• Anne Leseman