Spelregelavond - 19 September

Geplaatst 29-08-2023

Geplaatst door Menno van de Veen

Categorie scheidsrechters

Na het succes van de eerste avond (voor de A-junioren), gaat de Scheidsrechtercommissie verder door nog een Spelregelavond te organiseren op 19 September voor alle senioren - en andere geintereseerden!

Tijdens de spelregelavond gaan we dieper in op de spelregels, en proberen we iedereen verder te begeleiden in de scheidsrechtersrol.
Je kan deze informatie dus niet alleen gebruiken als je aan het fluiten bent, maar ook als je zelf je wedstrijd speelt!

Voorkomende onderwerpen zijn;
  • Wat is hinderen?
  • Wat is snijden, en waarom is snijden niet strafbaar?
  • Wat zijn de vereisten voor verdedigd schieten?
  • Waar fluit je voor, bij welke leeftijds-klasse?
Dit is slechts een kleine greep en uiteraard staat de scheidrechterscommissie klaar om alle vragen te beantwoorden die je hebt.

Alle leden zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze interactieve sessie.
We trappen de avond af in de kantine om 19:30 en verwachten om 21:00 af te ronden.
Uiteraard hopen we op een grote opkomst met veel inbreng!

Aanmelden is niet verplicht, maar als je specifieke vragen hebt die je wilt behandelen, dan lezen we die graag van tevoren via scheidsrechterscommissie@kvfortissimo.nl.
Ook als je meer wilt weten over fluiten, of geinteresseerd bent om vaker/meer/hoger te fluiten, dan horen we graag van je!

• Cees Steenvoort