Teamindeling seizoen 2024/2025

Geplaatst 26-06-2024

Geplaatst door Tim van der Weert

De Technische Commissie (TC) is bezig geweest met alle voorbereidingen voor volgend seizoen. Met als belangrijkste taak om samen met de oude en de nieuwe trainers de teamindelingen te bepalen. Altijd een spannend moment, waar wij als vereniging zorgvuldig mee omgaan.

De TC stelt in samenspraak met de nieuwe en de voormalige trainers de teams samen. Bij de selectie- en talenten teams bepaalt de nieuwe trainer (gefaciliteerd door de TC) in samenspraak met de vorige trainer(s) de opstelling. Bij de overige teams bepalen trainer(s) in samenspraak met de TC de opstelling. Voor de F- en de E-teams is rekening gehouden met de voorkeuren van de spelers/speelsters.

De teamindelingen voor de jeugd voor seizoen 2024/2025 kan je vinden op de pagina van de Technische Commissie (onder het kopje competitie). Hiervoor moet je wel ingelogd zijn.

Ook de senioren voor volgend seizoen staan op deze pagina. Met een onderscheid tussen de spelers en speelsters die gaan voor senioren 1/2, senioren 3 en senioren 4/5.

Na de zomerstop starten alle teams op maandag 19 augustus weer met trainen. De trainingsdagen en -tijden zijn ook op de pagina van de Technische Commissie te vinden.

Op zaterdag 24 augustus en zaterdag 31 augustus zijn de oefenwedstrijden, deze kan je hier vinden. Op zaterdag 7 september start dan de veldcompetitie. Het complete competitieschema van de KNKV voor het seizoen 2024/2025 kan je hier vinden.

Voor vragen over de teamindeling kan je schrijftelijk reageren door een e-mail te sturen naar technische-commissie@kvfortissimo.nl tussen zaterdag 29 juni en zaterdag 6 juli. De TC neemt enkel mails uit deze periode in behandeling. Vragen per app en/of persoonlijk aan TC-leden of trainers worden niet in behandeling genomen.

Wij wensen iedereen een fijne zomer!

• Ron van Weverwijk