Aanstaand nieuw korfbalseizoen

Geplaatst 19-08-2024

Geplaatst door Jan Rutten

Hallo allen,

We hopen dat iedereen een leuke vakantietijd heeft gehad en weer helemaal opgeladen is voor het nieuwe seizoen.

Zaterdag 24 augustus beginnen we eerst met de oefenwedstrijden en is de hele zaterdag de kantine open. Hiervoor zoeken we vrijwilligers en het barrooster is te vinden op de site.

In het nieuwe seizoen gaan we weer verder met het indelen van de bardiensten zoals we er mee ge-eindigd zijn. Naast het invullen van het wasschema en rijschema willen we graag dat jullie de trainer /coach van jullie team willen helpen om een paar bardiensten te vullen. Laat hem of haar svp weten wanneer jullie kunnen. Bij kinderen jonger dan 16 jaar ligt het verzoek bij de ouders en vanaf 16 jaar mogen de leden zelf een bardienst vullen.
Zodra de wedstrijden bekend zijn, staat het barrooster op de site en kunnen jullie een bardienst uitzoeken.

Zoals jullie wellicht weten is Wil van Doorn gestopt bij de kantinecommissie en gaat Jan Rutten aan het einde van komend seizoen stoppen. We zoeken daarom vrijwilligers die een dagdeel kantineverantwoordelijke willen zijn. Daarbij zijn we bereid om de diensten zo te maken zoals jullie dat zelf willen. Hier zijn we zeer flexibel in.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet en mochten er vragen zijn, laat het even weten.

Met vriendelijke groet,

Kantinecommissie