Martin & Quinty tekenen contract

Geplaatst 23-09-2024

Geplaatst door Menno van de Veen

Categorie Bestuur

Het hing al een tijdje in de lucht, en beide trainers waren al geruime tijd bezig met hun teams, maar afgelopen week is er tijd gevonden om de laatste formaliteiten ook af te ronden.
Wij zijn ontzettend trots om Martin Rijke formeel te hebben aangesteld als trainer/coach van Fortissimo 2, en Quinty Zaal als trainer/coach van Fortissimo A1.

Martin is een echte jongen van de club.
Niet alleen speelt zijn gezin bij Fortissimo, hij heeft zelf ook zijn sporen ruimschoots verdiend binnen onze vereniging.
Zijn energie, enthousiasme en korfbal-kennis is van een niveau waarop wij als vereniging onwijs trots mogen zijn.
De manier waarop de eerste wedstrijden gespeeld zijn, geeft ons nog meer vertrouwen in zijn kennis en kunde en wij zijn er dan ook van overtuigd dat de groei die is ingezet, alleen maar groter gaat worden.

Quinty is net zo goed een dame van de club.
Alle jeugd-teams doorlopen en inmiddels al een tijdje speelster van Fortissimo 1.
De uitdagende functie om onze A1 door de 1e klasse heen te slepen, de spelers te ontwikkelen en klaar te stomen voor Senioren-korfbal pakt ze dan ook met beide gretige handen aan.
De manier waarop zij zichzelf de eerste weken heeft laten zien bij de trainingen en wedstrijden van de A1, sterkt ook ons vertrouwen dat Quinty de juiste dame op de juiste plaats is!

Quinty, Martin,

Namens het bestuur en de Technische Commissie wensen we jullie onwijs veel succes toe.
Wij hebben er alle vertrouwen in dat jullie deze klus kunnen klaren!

Namens bestuur & TC,
Menno van de Veen