Voorstellen TC & vervolg seizoen

Geplaatst 02-10-2024

Geplaatst door Susanne Koch

Inmiddels is het seizoen gestart. De eerste competitiewedstrijden zijn gespeeld en komend weekend kunnen de eerste teams zelfs al kampioen worden. We zien heel veel enthousiaste spelers op het veld rondlopen. We hopen dat iedereen inmiddels zijn draai aan het vinden is.

Dit jaar is de Technische Commissie (TC) in een nieuwe samenstelling gestart. Graag stellen we jullie voor aan de Technische Commissie (TC) van dit seizoen:
Zinda Kok, Anne Leseman, Inez Boer en Susanne Koch. Daarnaast zal Menno v/d Veen tijdelijk ondersteunen.

De Technische Commissie regelt allerlei zaken wat betreft teams, teamindelingen, trainingstijden, wedstrijden. Er zullen regelmatig wedstrijden en trainingen bekeken worden door TC leden. Daarnaast begeleiden zij ook de trainers en coaches en zullen er regelmatig gesprekken plaatsvinden met de trainers/coaches.

In principe zullen spelers en ouders niet heel veel te maken hebben met de TC. De TC regelt vooral heel veel op de achtergrond en is veel in contact met de trainers.

Wat als je als speler of ouder vragen hebt over wedstrijden, trainingen, wissels tijdens een wedstrijd, sfeer binnen een team, etc? Het is de bedoeling dat er dan altijd in gesprek wordt gegaan met de trainer(s). Wanneer speler/ouder en trainer hier niet uit komen samen, dan zal de trainer contact zoeken met de TC.

Iedere trainer heeft een aanspreekpunt binnen de TC. Mocht er als speler/ouder toch contact opgenomen moeten worden met de TC kan dat bij de volgende contactpersonen:

Susanne:    voorzitter TC / tijdelijk aanspreekpunt Senioren 3

Inez:        aanspreekpunt jeugd A/B

Zinda:         aanspreekpunt jeugd C/D en tijdelijk aanspreekpunt Senioren 4/5

Anne:         aanspreekpunt jeugd E/F/kangoeroes

Menno:     tijdelijk aanspreekpunt Senioren 1/2

Vragen kunnen gemaild worden naar het contactpersoon via het mailadres technische-commissie@kvfortissimo.nl. Het is niet de bedoeling om de TC leden op trainingsavonden of via de app de vragen te stellen. Op deze manier houden we overzicht over de vragen en kunnen we ook op een rustig moment antwoorden of een gesprek plannen, zonder dat we zelf moeten trainen, naar een wedstrijd moeten of een wedstrijd aan het kijken zijn.

Eind veldperiode

Voor de meeste teams zijn de laatste veldwedstrijden op 12 oktober. Een enkel team zal op 19 oktober nog een wedstrijd spelen. De laatste veldtrainingen zijn op donderdag 17 oktober.

Start zaalperiode

De zaalperiode zal ook alweer bijna van start gaan. De TC is druk bezig geweest met de voorbereidingen hiervoor.

De trainingstijden voor de zaal zijn inmiddels gepubliceerd onder Fortissimo > Technische Commissie. Dit trainingsschema zal ingaan op maandag 4 november.
De selectie heeft de eerste zaaltraining op maandag 21 oktober. Alle andere teams starten vanaf woensdag 23 oktober met een tijdelijk trainingsrooster. Dit rooster is voor de eerste twee weken en staat onderaan dit bericht.

De oefenwedstrijden zullen op zaterdag 26 oktober en zaterdag 2 november zijn. We zijn ons ervan bewust dat dit in de herfstvakantie is. Wellicht kan er binnen de vakantieplannen nog rekening mee gehouden worden. De oefenwedstrijden zijn geplaatst onder competitie > oefenwedstrijden.

Trainersbijeenkomst
Voor alle trainers is er op maandag 21 oktober een trainersbijeenkomst. De KNKV zal een clinic komen geven aan onze trainers. Deze avond is er voor alle teams dus geen training.

We kijken uit naar een sportief seizoen!

Groetjes,
Zinda, Anne, Inez en Susanne

Tijdelijk trainingsschema eerste weken:

maandag 21 oktober

woensdag 23 oktober